Srpen 2015

I první prázdninový měsíc byl plný akcí s účastí PPP

27. srpna 2015 v 13:03 | Valda |  Hodnocení akcí
Morava, to je ta krásná zem...... Hned na začátku července se rozjelo 21 přátel přiměřeného pohybu na severovýchodní Moravu do obce Dolní Bečva, kde jsme měli zamluveno ubytování v obecní ubytovně Sport stadion. V době od 3.-6.7. jsme podnikali výlety do okolí. Bylo velké vedro a tak jsme vyzkoušeli koupaliště na Horní Bečvě a v Rožnově. Někteří se koupali i přímo v Rožnovské Bečvě pod jezy a na přehradě Horní Bečva. Vylezli jsme na Radhošť a na Pustevny, odkud jsme sa svezli na koloběžkách až na ubytovnu. Navštívili jsme i vyhlášené Pivní lázně v Rožnově pod Radhoštěm v místním pivovaru. Celý prodloužený víkend jsme si náramně užívali. Akce se zúčastnila také Zdenka Prečo s Petrem, kteří za námi dorazili až z Aše.
12.7. se 9 cyklistů PPP zúčastnilo cyklojízdy z Protivanova do Sloupu, k jeskyním Moravského krasu a pak přes Drahanskou vrchovinu do Prostějova. Počasí nám přálo, najeli jsme 70 km a navštívili jsme mimo jiné SKALNÍ MLÝN - stánek serveru mapy.cz, zříceninu, hladomornu a hospůdku HOLŠTEJN, camp BALDOVEC a penzion LADA REPECHY.
6.-12.7. se 5 děvčat PPP rozjelo do Vysokých Tater. Prošly si trasy loňské "chlapské" X.Slovenské odyssey a zdolaly vrcholy JAHŇACÍ ŠTÍT, SVIŠŤOVKA, SLAVKOVSKÝ ŠTÍT, POLSKÝ HREBEŇ a VÝCHODNÁ VYSOKÁ.
12.-19.7. se 5 PPP zúčastnilo zájezdu CK Vlha do Rakouských Dolomit. Vrátili se nadšení Alpami, trasami, feratami, skvělou partou, organizací i počasím. Z akce mi referoval Toník Cetkovský.
19.7. jsme se na kolech sjeli v Olšanech u Prostějova odkud se 11 PPP vydalo na 65 km dlouhou trasu směrem do Šternberka. Jeli jsme přes Olomouc, po nové cyklostezce OL-Šternberk až k hradu, okoupali jsme se na Poděbradech, u Chomoutovského jezera jsme navštívili novou ptačí pozorovatelnu a akci zakončili v Olšanech, Blančinou výbornou ledovou kávou, servírovanou na dvorečku jejich RD.
V týdnu 25.-31.7. pořádal KČT Smržice další ročník akce OKOLO REPUBLIKY. Ze 45 účastníků a členů KČT se 23 hlásí i k PPP. Byl to týden nabitý cyklistikou i turistikou od Slavonic až po Lipenskou přehradu. Celou dobu jsme se snažili kopírovat státní hranici. Viděli jsme tolik zajímavých míst, že by to vydalo na 5 stránek povídání. Fotečky z jednotlivých dnů jsou na rajčeti.
Z červencového pppotulování referuje
VALDAÚžasný

PLÁN AKCÍ PPP NA ZÁŘÍ 2015

27. srpna 2015 v 12:38 | Valda |  Plány akcí PPP
SOBOTA 5.9.2015
VÁS VŠECHNY ZVU NA DALŠÍ ROČNÍK CYKLOTURISTICKÉ AKCE SMRŽICKÁ ŠLAPKA, KTEROU TRADIČNĚ JIŽ PO 17. POŘÁDÁ KČT SMRŽICE. TRASY A DALŠÍ INFORMACE NAJDETE NA http://www.kctsmrzice.cz/index.php?smrzicka_slapka

7.-13.9.2015
AKCE "AVAMUŠ 2015" - TÝDENNÍ TURISTICKÁ AKCE PŘIHLÁŠENÝCH PPP NA ŽELEZNORUDSKO - NP ŠUMAVA.

NEDĚLE 20.9.2015
CYKLOAKCE PPP NA TRASE PROSTĚJOV-ZÁHOŘÍ-KŘENŮVKY-PROSTĚJOVIČKY-KRUMSÍM(OSINA)-ŽÁROVICE-HAMRY-VÍCOV-PTENÍ-ZDĚTÍN-BĚLECKÝ MLÝN-LUTOTÍN-KOSTELEC NA HANÉ-PROSTĚJOV. SRAZ CYKLISTŮ V 10.00 NA SPLÁVKU.
TRASA MÁ 45 KM.

SOBOTA 26.9.2015
PĚŠÍ TURISTIKA - NOVÉ POZOROVATELNY ZVĚŘE BĚLECKÝ MLÝN.
SRAZ TURISTŮ PPP NA MÍSTNÍM NÁDRAŽÍ V PROSTĚJOVĚ V 09.50, JEDEME VLAKEM DO PTENÍ V 10.06. BUDEME OPÍKAT, TRASA MÁ 18 KM A NAJDETE JI ZDE: http://www.mapy.cz/s/kSND
VLAK Z BĚLÁKU DO PV NÁM JEDE V 16:33.

DÁLE SE MŮŽETE V ZÁŘÍ ÚČASTNIT 12.9. CYKLOAKCE MIKROREGIONU NĚMČICKO SE STARTEM V 9:00 V NEZAMYSLICÍCH, ZÁJEZDU KČT SMRŽICE 19.9. DO ORLICKÝCH HOR VIZ WEB KČT SMRZICE A NEBO 27.9. ZÁJEZDU DO DO RAKOUSKA (HARDEG A RETZ) S ROMANEM VYSKOČILEM. POZVÁNKU JSEM ROZESÍLAL EMAILEM.