Září 2015

PLÁN AKCÍ PPP NA ŘÍJEN 2015

17. září 2015 v 13:03 | Valda |  Plány akcí PPP
Na měsíc říjem jsem naplánoval 3 akce PPP a další 3 akce jsou v plánu KČT Smržice viz: ODKAZ

SOBOTA 10.10. 2015
CYKLOJÍZDA DO MORKOVIC.
SRAZ CYKLISTŮ JE V 9:00 U FTL. TRASU NAJDETE V ODKAZE NÍŽE A MÁ 71 KM. VÝŠKOVÝ PROFIL SI NA MAPACH.CZ MŮŽETE PROHLÉDNOUT. NESTOJÍ ZA ŘEČ :-)

NEDĚLE 18.10. 2015
HORNÍ ÚDOLÍ-ZLATÉ HORY
JEDE SE AUTY Z PROSTĚJOVA OD PENNY MARKETU V 7:00.
DO OBCE HORNÍ ÚDOLÍ JE TO 103 KILOMETRŮ, DOBRÉ 2 HODINY JÍZDY. PĚŠÍ TRASA VEDE OD KOSTELA K RUINĚ KAPLE SV.ANNY - VÝRŮV KÁMEN - KOSTEL P.MARIE POMOCNÉ - PŘÍSTŘEŠEK SV. ANNA - ZŘÍC. EDELŠTEJN - ZLATÉ HORY BOHEMA -HADÍ LOUKY - POD ČERNÝM JEZEREM - ČERNÉ JEZERO - POD ČERNÝM JEZEREM - ZLODĚJSKÉ LOUKY - ŠTOLA MELCHIOR - TÁBORSKÉ SKÁLY - STAROHOŘÍ - BÝV.ŠTOLA HECKELBERG - ZŘÍCENINA KAPLE - HORNÍ ÚDOLÍ KOSTEL SV. JANA KŘTITELE. TRASA MÁ 18 KM.
ODKAZ NA MAPU: ZDE
NA AKCI JE POTŘEBA SE PŘEDEM PŘIHLÁSIT V KOMENTÁŘI DO STŘEDY 14.10.2015.

SOBOTA 24.10. 2015
KOUTY NAD DESNOU - HORNÍ NÁDRŽ PVE DLOUHÉ STRÁNĚ
SRAZ TURISTŮ JE V 7:00 U PENNY MARKETU. POJEDEME AUTY 98 KM ASI 2 HODONY.
Z PARKOVIŠTĚ U IC JDEME PO MODRÉ ZN. K BOROVÉMU VODOPÁDU, OD SCHNELLEROVA KŘÍŽE SE BUDEME DRŽET NEZNAČENÉ LESNÍ CESTY AŽ POD TUPÝ VRCH. TEN MUSÍME DOBÝT DLE GPS. Z TUPÉHO VRCHU JSOU KRÁSNÉ VÝHLEDY NA DOLNÍ NÁDRŽ PVE. OD PŘÍSTŘEŠKU U VRCHOLU SE BUDEME DRŽET ASFALTKY, PO KTERÉ DOJDEME AŽ K HORNÍ NÁDRŽI. OD NÁDRŽE SE BUDEME DRŽET ČERVENÉ ZNAČKY A PŘES TETŘEVÍ CHATU A NOVOU ROZHLEDNU DOJDEME DO KOUTŮ NA PARKOVIŠTĚ. OD TETŘEVÍ CHATY JE MOŽNÉ ZAJÍT PO ZELENÉ ZA VÝHLEDY NA MEDVĚDÍ HORU.
TRASA MÁ CCA 20 KM.
NA AKCI JE POTŘEBA SE PŘEDEM PŘIHLÁSIT V KOMENTÁŘI DO STŘEDY 21.10.2015
ODKAZ NA MAPU: http://mapy.cz/s/llHw

NA BABOLETNÍ ŘÍJNOVÉ TOULÁNÍ PĚŠKY I NA KOLE SE TĚŠÍ VALDAÚžasný

ZE SRPNOVÉHO PPPPROCHÁZENÍ A PPPPOPOJÍŽDĚNÍ

1. září 2015 v 14:16 | Valda |  Hodnocení akcí
Překrásných 6 dní (9.-14.8.) se 4 kamarády PPP ve Vysokých Tatrách. Utekli jsme horku do opravdových hor. 4 výstupy do více jak 2300 m.n.m. nás fyzicky posílili a duševně obohatili. Matka příroda nám na každém kroku dokazovala jak jsme titěrní a proti ní dočasní :-)
Statistika: stoupání 5151 m, klesaní 4802 m, vzdálenost 74 tatranských km, čas chůze 28:45

V neděli ráno 16.8. jsme v počtu 15 PPP po delší době opět vyrazili na pěší turistiku. Vydali jsme se do Žďáru nad Sázavou, kde jsme navštívili památku UNESCO - Poutní kostel sv.Jana Nepomuckého na Zelené hoře a zámek Kinských. Na 17 km dlouhé túře v okolí Žďáru jsme viděli přehradu Pilská, Rozštípenou skálu, rybníky, lesy i posečená pole. Prohlédli jsme si funkční Šlakhamr v Hamrech nad Sázavou a 3 zajímavé sochy Michala Olšiaka, umístěné ve volné krajině... ( Mamut, Hamroň a Mamlas). Je jich v okolí celkem 14. Naštěstí nebylo až zas tak velké vedro a tak se všem túra líbila. Ze Žďáru jsme odjížděli až o půl šesté.

Cykloturistické akce se v neděli 23.8. z Prostějova do Kroměříže zúčastnilo 16 PPP. Počasí nám přálo a trasa byla rovinatá a skoro celá po cyklostezkách. V Kroměříži jsme nejvíce času strávili v podzámeckých zahradách, vystoupali jsme ale i na zámeckou věž, ze které jsou krásné výhledy nejen na město Kroměříž. Našlapali jsme 80 km, v podstatě údolím řeky Moravy. Velmi zajímavé místo jsme objevili kousek od kostela v obci Hradisko u Kroměříže. Je zde umístěm památník na Mistrovství ČR v orbě. Na rajčeti pak najdete fotečky z této vydařené akce PPP.

Na úterý 25.8. vymyslely holky PPP cykloakci. Jeli jsme vlakem do Uherského Hradiště, což je z Olomouce slabá hodinka a pak můžete jet po CT 47 kolem Baťova kanálu a řeky Moravy až do Olomouce. My jsme v Lobodicích přejeli přes Polkovice na CT 5250 a po té dojeli do Prostějova. Trasa měla 70 km a i když nás všech 7 PPP zpočátku trochu zmoklo, nikdo nelitoval a všichni jsme dojeli až domů. Blanka do Olšan a Andrejka např. až do Tršic (90 km).

Z dalších akcí s účastí PPP ještě vzpomenu zájezd do Rakouska na kolech, kterého se CK Vlha účastnilo 6 PPP, návštěvu Českého ráje, při které Běla s Janou Book navštívili Prachovské skály, Drábské světničky, Trosky, Jičín a mnohá další místa, tohoto turisticky zajímaveho kraje. Poslední srpnový víkend vyrazila olšanská čtyřka + Naďa do Rakouska na RAXALPE, kde za krásného počasí vystoupili na Gamseck (1857m.n.m.) a na Heukuppe (2007).

Z výše uvedeného je jasné, že letošní prázdniny byly napěchovány turistickými a cykloturistickým akcemi, které kromě nás pořádal také KČT Smržice a nebo CK Vlha. Je statisticky dokázáno, že prázdninových akcí bylo 14 (z toho 6 cyklo) a průměrná účast na nich 10 a půl PPP. Čí to byla půlka netuším !! :-)